понедельник, 6 мая 2013 г.

ՀԱՅԱՍՏԱՆ, ՍԹԱՓՎԻ՛Ր

Ահա և վերջ, Հայաստան, եկավ և քո վերջը բոլոր մահացած ազգերի շարքում դասվելու համար, քանի որ քեզ այսօր տեսնում եմ իբրև մի քանդվող շինություն ,իբրև մի անմեղ որս, որին հոշոտում է գիշատիչը: Քեզ այսքան դարեր չկարողացան վերացնել ու կործանել, որովհետև քո մեջ կար ապրելու, պետականություն ստեղծելու ձգտում , բայց երբ պետականություն կառուցեցիր, ազատվելով արտաքին թշնամիներից, քո մեջ սկսեցիր թշնամի ման գալ ու սկսեցիր քեզ միջից ուտել այնքան ժամանակ, մինչև չհայտնվեց մի արտաքին ուժ , որի ազդեցության տակ ընկնելով , սկսեցիր ստրուկի պես ապրել, քանի որ չես գնահատում այն պետականությունը , որին հասել ես հազարավոր հայորդիների արյան գնով: Դու սեր չունես դեպի պետականությունը ,քեզ տեր չես համարում քո ունեցածին ,աշխատում ես միայն քեզ համար, այլ ոչ՝ քո պետության , դժվար պահին վախենում ես առճակատել դառն իրականության հետ, քանի որ վախենում ես՝ քեզ համար քո կաշին ավելի թանկ է, քան քո սեփական երեխան: 
Հայաստանցիներ, սթափվեք ու մի երկնչեք, քանի որ արդեն շատ դաժանություններ եք տեսել ու դեռ կտեսնեք:Երկիր Նաիրի, եկել, հասել ես մեր օրերը ու հիմա քանդվում ես այնպես ,որ այլևս չես վերականգնվի : Երբ դու ես քադնվում ,քանդվում եմ և ես ու մեծ՝ շատ մեծ ցավ եմ ապրում ,որովհետև քեզ քանդում են միջից ու քեզ քանդողները քո չարացած որդիներն են, որոնց խոսելուց ես պարզապես նողկանք եմ ապրում , դրանք քեզ կառավարողներն են , քո իշխանավորները , որոնց քայլերը կարելի է համեմատել 3 տարեկան անխելք երեխայի արարքների հետ: Սակայն ես խիստ կասկածում եմ , որ 3 տարեկան երեխան կվաճառեր կամ, կոպիտ ասած, 99 տարով պարսիկներին կտար ողջ Սյունիքը՝ 10.000 գլուխ ոչխար պահելու համար, ... և ցտեսություն Սյունիք , իսկ քո <<հիմար>> ժողովրդին (կներեք, բայց սիրտս շատ լցված ու բարկացած )կքշեն աշխարհով մեկ : Չնայած հայի համար արդեն մեկ է, քանի որ նրա մոտ «ՈՐՏԵՂ ՀԱՑ ,ԱՅՆՏԵՂ ԿԱՑ» սկզբունքն է գործում, նա դարձել է թափառաշրջիկ, անտուն, անբարոյական և վերջիվերջո՝ «անթասիբ», այո, հայը հային չի պահի ու կգերադասի գլուխն առնել ու փախչել դժվարությունից, քան թե կանգնել ու «թասիբով» անել այն, ինչը պատիվ կբերի նրան: Քո մեջ մի տարանջատող բացասական երևույթ մտել, դա քո հայորդիներին զանազանելն ու օտարացնելն է , որն էլ քանդում է քեզ մեջից ,որի պատճառով դու չես կարողանում կայանալ:Հենց այս խոսքը՝ ապարանցի է, մարտունեցի է ,երևանցի է , ղարաբաղցի է և այլն , հենց սա է քո բոլոր դժբախտությունների պատճառը, քանի որ հայը հայ է և վերջ , իսկ վերը նշվածները պարզապես բնակավայրեր են: Չեմ դժվարանում գուշակել քո ապագան, թեպետ՝ բախտագուշակ չեմ :
Ահա անցան ընտրությունները և երկրում ոչ մի փոփոխություն տեղի չունեցավ, դա նշանակում է, որ քո խնդիրները շարունակելու են քեզ նեղություն տալ և դրանցից մեկն էլ արտագաղթն է ,որը վերջին շրջանում հասել է աստղաբաշխական թվերի: Հիմա մեր երկրում պաշտոնապես ապրում է 2.8 միլիոնից 3 միլիոն մարդ, իսկ, ըստ իմ տեսածի և լսածի` 2 միլիոնից 2.2 միլիոն:Սթափվի՛ր Հայաստան, քանի դեռ ուշ չէ : Ես այլևս հույսս չեմ դնում այս պետությունը կառավարող մի խումբ փողին ծախվածների վրա, իմ հույսը միայն ժողովուրդն է ,որին ես ուզում եմ արթնացնել՝ պատերի տակի զրույցներն ու խոսակցությունները հավաքելով, խմբագրելով ու հանրության սեփականությունը դարձնելով:

Комментариев нет:

Отправить комментарий